Επιστροφές προϊόντων
Το tech-freak.gr μέσω του site του στηρίζει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των προσωπικών στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τη χρήση του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, να προσφέρουμε τη δυνατότητα των προϊόντων αποκλειστικά και μόνο σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως, εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή δεν επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών.
Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:
Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και αποστείλατε φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος.
Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.
Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή το Τιμολόγιο πώλησης.
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε στο info@tech-freak.gr αναφέροντας την ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμία. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση από την tech-freak.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι στο κατάστημα της tech-freak.gr ή να παραδώσετε εσείς οι ίδιοι στο κατάστημά μας στον Νέο Κόσμο Μελαντιαίας 56 και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier, σε αυτήν την περίπτωση:
Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Αποστέλλετε το δέμα, κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξετε, υπ' όψιν μας.
Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στους αποστολείς του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεσή σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 213-0997720, είτε μέσω e-mail στο info@tech-freak.gr
Για την αποφυγή σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελεγχθείτε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας στην κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαγραφούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ), αν και από τη δική μας πλευρά ελέγχουμε τα προϊόντα προτού αποσταλεί. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 213-0997720 ή στο info@tech-freak.gr.
Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει τα δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.
Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορούν να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες κατά καιρούς , μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική. Λόγω του ότι τα προϊόντα είναι σφραγισμένα, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων.
Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη: π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο.
Τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με την παραστατική αγορά τους από την επίσημη υπηρεσία της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους και επικοινωνήστε απευθείας με αυτά.
Σε κάθε περίπτωση, προϊόν το οποίο χρήζει υπηρεσία, θα πρέπει να συνοδεύεται από πλήρη συσκευασία και παρελκόμενα.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να κρατήσει αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων της συσκευής του. Το κατάστημα ή το εξουσιοδοτημένο service δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας δεδομένων.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α'/16 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει από την αγορά. αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ) ημερολογιακών ημερών από την φυσική παραλαβή έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ' όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Στην περίπτωση που γίνεται διαχείριση του προϊόντος από την καταναλωτή πέραν της αναγκαίας, ο τελευταίος θα ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέφεται.
Τα έξοδα για τις επιστροφές προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της Tech-Freak δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνονται με τον αποστολέα/πελάτη.
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, υγρασία κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από την υπηρεσία. (10,00€ + ΦΠΑ ή/και έξοδα αποστολής από και προς τον πελάτη).
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση για τη συσκευή αλλά διαφέρει για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, κ.λπ. Η εγγύηση του δεν καλύπτει τις εταιρείες που προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα υπηρεσία και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την τεχνική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας, δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Rating Iphone/iPad που συνδέεται μέσω iCloud, για συσκευές Android με έκδοση 5.1.1+ μέσω Google Account, για συσκευές Samsung μέσω λογαριασμού Samsung Account κ.ο.κ. Ο Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους.
Σε περίπτωση μη κάλυψης της συσκευής με εγγύηση λόγω κακής χρήσης, όπως προαναφέρεται, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 10,00€ + ΦΠΑ για τον τεχνικό έλεγχο που διενεργείται ή/και άλλα μεταφορικά (από και προς) σε περίπτωση αποστολής που επιβαρύνεται. (Το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένη υπηρεσία και την εταιρεία διανομής).
Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από εγγύηση για υπηρεσία (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.
Κατ' εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση αποστάσεως πωλήσεως δεν επιτρέπει, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασμένο προϊόν, στις παρακάτω περιπτώσεις:
1. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.
2.Στις περιπτώσεις προγραμμάτων και λογισμικού, που έχουν αποφραγιστεί από τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση καταχώρισης (εγγραφή) του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικού μηνύματος καλωσορίσματος δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση.
3.Στις περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή μόλις αποφραγίζονται για λόγους υγείας ή υγιεινής.
4.Στις περιπτώσεις που η σύμβαση δεν συνάπτεται από απόσταση, αλλά κατόπιν επίσκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Η εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή την τιμολόγιο αγοράς.
Για να ελεγχθεί ένα προϊόν ώστε να γίνει χρήση της εγγύησης του, πρέπει να παραδοθεί σε πολλές εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Αυτό μπορεί να γίνει απευθείας στο πλησιέστερο σε εσάς εξουσιοδοτημένο service.
Ανταλλακτικά
Σε όλα τα ανταλλακτικά ηλεκτρονικών συσκευών ( κινητά - tablet - laptop ) ισχύει χρονική εγγύηση 3 μηνών από την ημερομηνία αγοράς.
Προσοχή!!
Η εγγύηση σε όλα τα ανταλλακτικά μπορεί να ισχύσει μόνο σε περίπτωση που τα προϊόντα είναι στην κατάσταση στην οποία αγοραστούν.
Ανταλλακτικά που έχουν τοποθετηθεί, έχουν υποστεί νομική φθορά ( σπάσιμο - γρατζούνισμα - σημάδια υγρασίας - κομμένη καλωδιοταινία ) ή έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ζελατίνες δεν μπορούν να καλυφθούν στην εγγύηση*.
* Εξαιρούνται τα ανταλλακτικά που τοποθετούνται από επαγγελματίες τεχνικούς που πρέπει να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά που θα αποδεικνύονται, και καλύπτονται σε εγγύηση μετά από τεχνικό έλεγχο και έγκριση για την ορθή τοποθέτηση τους από την εταιρεία μας.
** Ανταλλακτικά, και κυρίως οθόνες, τα οποία επιστρέφονται λόγω λάθος πελάτη, βλάβη στη μητρική της συσκευής ή δεν χρησιμοποιήθηκαν σε επισκευές που γίνονται δεκτά μόνο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους. Για την αποδοχή της επιστροφής τους θα πρέπει να έχει προηγηθεί ηλεκτρονικά αιτήματα και η πίστη του ποσού θα ορθή κατόπιν τεχνικού ελέγχου από την εταιρεία μας για την λειτουργία του ανταλλακτικού (το χρονικό όριο για τον τεχνικό έλεγχο είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής).
Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους, παρακαλούμε μην ανοίξετε τη συσκευασία σε περίπτωση που έχετε παραλάβει μέσω courier, και επιστρέψτε την για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Σε άλλη περίπτωση, ισχύουν τα ως άνω.