Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!
ΤΗΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 213 099 7720
ΤΗΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 213 099 7720
Η tech-freak.gr μέσω του site της στηρίζει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων αποκλειστικά και μόνο σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως, εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή δεν επιβαρύνεσθε με κόστος μεταφορικών.
Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:
Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες κατά καιρούς , μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική. Λόγω το ότι τα προϊόντα είναι σφραγισμένα, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων.
Η εγγύηση καλύπτει βλάβες που υπόκεινται σε κατασκευαστικές βλάβες και όχι σε βλάβες από υπαιτιότητα του πελάτη: π.χ. υγρασία, πτώση του προϊόντος, χρήση του προϊόντος με λανθασμένο τρόπο.
Τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους και επικοινωνείτε απευθείας με αυτά.
Σε κάθε περίπτωση, προϊόν το οποίο χρήζει service, θα πρέπει να συνοδεύεται από πλήρη συσκευασία και παρελκόμενα.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να κρατήσει αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων της συσκευής του. Το κατάστημα ή το εξουσιοδοτημένο service δεν φέρουν καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας δεδομένων.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) ) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία φυσικής παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφ’ όσον αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Στην περίπτωση που έχει γίνει διαχείριση του προϊόντος από τον καταναλωτή πέραν της αναγκαίας, ο τελευταίος θα ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέφεται.
Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της Tech-Freak δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη.
Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, υγρασία κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service. (10,00€ + ΦΠΑ ή/και έξοδα αποστολής από και προς τον πελάτη).
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση ισχύει για τη συσκευή αλλά διαφέρει για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, κλπ. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την αντικλεπτική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας, δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Εύρεση Iphone/iPad που ενεργοποιείται μέσω iCloud, για συσκευές Android με έκδοση 5.1.1+ μέσω Google Account, για συσκευές Samsung μέσω του λογαριασμού Samsung Account κ.ο.κ. Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους.
Σε περίπτωση μη κάλυψης της συσκευής με εγγύηση λόγω κακής χρήσης όπως προαναφέρεται, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 10,00€ + ΦΠΑ για το τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε ή/και όποια μεταφορικά (από και προς) σε περίπτωση αποστολής τα οποία και τον επιβαρύνουν. (Το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένο service και την εταιρία διανομής).
Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.
Κατ' εξαίρεση, το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή από τη σύμβαση εξ αποστάσεως πωλήσεως δεν εφαρμόζεται, και ο καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει αζημίως το αγορασθέν προϊόν, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1. Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.
2.Στις περιπτώσεις προγραμμάτων και λογισμικού, που έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση καταχώρισης (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικό μήνυμα καλωσορίσματος δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση.
3.Στις περιπτώσεις προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους υγείας ή υγιεινής.
4.Στις περιπτώσεις που η σύμβαση δε συνάπτεται από απόσταση, αλλά κατόπιν επίσκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Η εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
Για να ελεγχθεί ένα προϊόν ώστε να γίνει χρήση της εγγύησης του, πρέπει να παραδοθεί σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Αυτό μπορεί να γίνει απευθείας στο πλησιέστερο σε εσάς εξουσιοδοτημένο service.
Σε όλα τα ανταλλακτικά ηλεκτρονικών συσκευών ( κινητά - tablet - laptop ) ισχύει χρονική εγγύηση 3 μηνών από την ημερομηνία αγοράς.
Προσοχή!!
Η εγγύηση σε όλα τα ανταλλακτικά μπορεί να ισχύσει μόνο σε περίπτωση που τα προϊόντα είναι στην κατάσταση στην οποία αγοραστήκαν.
Ανταλλακτικά τα οποία έχουν τοποθετηθεί, έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά ( σπάσιμο - γρατζούνισμα - σημάδια υγρασίας - κομμένη καλωδιοταινία ) ή έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ζελατίνες δεν μπορούν να καλυφθούν στην εγγύηση*.
* εξαιρούνται τα ανταλλακτικά τα οποία έχουν τοποθετηθεί από επαγγελματίες τεχνικούς τα οποία θα πρέπει να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά τα οποία θα το αποδεικνύουν, και καλύπτονται σε εγγύηση μετά από τεχνικό έλεγχο και έγκριση για την ορθή τοποθέτηση τους από την εταιρία μας.
** Ανταλλακτικά, και κυρίως οθόνες, τα οποία επιστρέφονται λόγω λάθος παραγγελία πελάτη, βλάβη στη μητρική της συσκευής ή δεν χρησιμοποιήθηκαν σε επισκευή θα γίνονται δεκτά μόνο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους. Για την αποδοχή της επιστροφής τους θα πρέπει να έχει προηγηθεί ηλεκτρονικά αίτημα επιστροφής και η πίστωση του ποσού θα πραγματοποιείται κατόπιν τεχνικού ελέγχου από την εταιρίας μας για την ορθή λειτουργία του ανταλλακτικού (το χρονικό όριο για τον τεχνικό έλεγχο είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής).
Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους, παρακαλούμε μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει μέσω courier, και επιστρέψτε την για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ισχύουν τα ως άνω.